Saturday, May 29, 2010

Detox mushkërive dhe parandalimin e kancerit të mushkërive për shkak të duhanit

Kanceri i mushkërive është vetëm një nga sëmundjet e rënda që mund të bëhet përmes pirja e duhanit dhe duhan. Edhe pse është e mundur për duhanpirësit jo të merrni kancerin e mushkërive, 9 nga 10 njerëzit që vdesin nga kanceri i mushkërive të duhanpirësve. Natyrisht pirja e duhanit ndalohet pirja e duhanit është një hap në drejtimin e duhur për të shmangur marrjen e kancerit të mushkërive, por ajo është ende e ka garanci kundër tij. Arsyeja kryesore për këtë është se shumë prej kimikateve dhe toksina të cilat shkaktojnëkancerit të mushkërive> nëpërmjet pirja e duhanit mund të mbetet e pranishme në indet e mushkërive për shumë vite. Një vlerësim është se kjo mund të shkojë deri në 10-15 vjet për të trupit për të hequr këto toksinave natyrisht në duhanxhi tuaj mesatare.

Kjo ishte merak për mua kur unë të lë pas 25 viteve të pirjes së duhanit të rënda. Sa i lumtur si unë është në menaxhimin e të ndaluar, unë kam qenë më shumë se të vetëdijshëm për dëmin e unë duhet të ketë shkaktuar tashmë në mushkëritë e mia dhe kështu në fund e mendjen time unë vetëm e kishte kjo frikë se unë isha ende në rrezik të madhpër të vdekur nga kanceri i mushkërive. Aq shumë në mënyrë që unë pothuajse filluan të mendojnë "dhe çka është pika. Kjo është ndoshta tepër vonë për mua tani. " Unë pothuajse filluar pirjen e duhanit përsëri pas disa javësh.

Është në këtë pikë të ulët që kam vendosur për të marrë disa masa dhe të bëjë diçka pozitive për të ndihmuar jo vetëm trupin tim por edhe mendjen. Gruaja ime kishte lënë duhanin rreth një vit para meje, dhe për kredi të saj kurrë nuk e kishte dikur ndonjë trysni që të lë, vetëm duke thënë se unë do të lë kur isha i gatshëm. E pra një hapse ajo kishte marrë ishte për të bërë një mushkëri detoxification të thjeshtë për të ndihmuar në heqjen e toksinave nga mushkëritë e saj dhe e trupit. Ajo ishte thjesht diçka që ajo e bëri në shtëpi dhe mu kujtua e saj pas një udhëzues për disa javë që ajo u betuan me. Pra, kjo është ajo që unë vendos të bëjë shumë.

Kjo metodë hap nga mushkëritë në një ritëm shumë më të shpejtë e cila jo vetëm që ndihmon me procesin e pirjes së duhanit ndalohet pirja e duhanit, por edhe ndihmon për parandalimin e kancerit të mushkërive. Kanceri i mushkërive në fakt mund të fillojnë sa më shpejt qelizat e mushkërive janë të ekspozuar ndaj kancerit të shkaktuar kimikateve në tym, kështu që një faktor i madh me kontraktuese është gjatësinë e kohës që ju keni tymosur. Toksina në fakt krijojnë qeliza të parregullt të cilat me kalimin e kohës mund të kthehet kanceroze. Në qoftë se toksina janë hequr atëherë kjo i lejon qelizave të fillojë të zëvendësohen përsëri nga qelizat normale dhe të shëndetshme në mënyrë zvogëlon mundësinë e kancerit. Heqja e këtyre toksina shpejtë lejon qelizave për të zëvendësuar veten më të shpejtë.

Që e bëjnë tëmushkërive detox>, unë duhet të them unë nuk kam shikuar prapa. Ndihem i shëndoshë, unë nuk erën e tymit të vjetër, lëkurën time është e ndritshme dhe të pastër duke kërkuar jo, gri dhe lavdi mungesa si ajo përdoret për të. Jeta është shumë më e mirë tani.

Related : !: Mesothelioma Diagnosis !: Pleural Plaques Answer !: Secrets Mesothelial








No comments:

Post a Comment


Twitter Facebook Flickr RSS



Français Deutsch Italiano Português
Español 日本語 한국의 中国简体。